2013. augusztus 17., szombat

Az első díjam a blogon!!

Első Díjam: Cordelia W.-től! <3

Nagyon nagyon köszönöm!! Csak ennyit akartam hozzáfűzni! <3
 


Szabályok :
Írj magadról 11 dolgot.
Válaszolj 11 kérdésre.
Tegyél fel 11 kérdést.
Küldd tovább 11 embernek.
11 Dolog magamról .:
 
-1. Gimnazista vagyok.
-2. 16 leszek.
-3. A barátaimért bármit megtennék.
-4. Imádom Lil wayne-t.
-5. Meg még 50 cent-et, Eminemet,és sok mindenkit.
-6. Kajakozom 6 és fél éve.
-7. Van egy bátyám.
-8.Nem csak rap számokat hallgatok, általában olyanokat, ami megtetszik, legyen ez pop, vagy akármi.
-9. Jobb kezes vagyok.
-10. Kékeszöld szemem van.
-11. 3 hangszeren is játszom, (hegedű zongora gitár)

11 Kérdésre a válaszom .:
 



1. Mióta blogolsz?  Már régóta, ez a 3. Blogom.
2. Voltál már szerelmes? Igen.
3. Van kedvenc könyved? Persze.
4. Ha van akkor mi a címe? Sok van. pl.: SZJG, Csontváros-sorozat, Úgyis elfelejtem, Lélektársak-trilógia...stb. itt a könyves blog, nem rég kezdtem: http://smiley-book.blogspot.hu/
5. Hány éves vagy? 15
6. Miért kezdtél el blogolni? Azért mert a fejembe szállt egy történet, amit muszáj volt leírnom, a barátaim meg biztattak, hogy jól írok, és csináljak egy blogot. Igazuk lett.
7. Hiszel a fiú lány barátságban? Igen! Nekem is van több fiú barátom.
8. Kedvenc színed?Világos kék, narancssárga.
9. Szeretsz sportolni?Nagyon!
10. Melyik városba mennél el legszívesebben? Párizs, London, Prága, Róma, New York, Los Angeles, Rio De Janeiro, Chile, Las Vegas..Igazából az összes nagyobb, és szebb városba, körbeutaznám a világot, ha lehetne..:)
11. Hány blogod van? 3, de az egyiket már befejeztem.

11 kérdés amiket fel teszek nektek .:
 
1. Mióta blogolsz?
2. A bolgodhoz köze van a való életedhez valamilyen formában?
3. Van kedvenc könyved?
4. Ha van, mi a címe?
5.Szereted a filmeket?
6. Voltál már szerelmes?
7. Hány éves vagy?
8. Kedvenc színed?
9. Van tesód?
10.Sportolsz valamit?
11. Kedvenc színész, színéesznő?
 
Nem tudok hirtelen 11 Bloggert bocsánat: 
 
Fanni Kmett
Balázs Lilian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése